Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Mea pulpa

Kronika kulturalna Kuby Wojewódzkiego.

5,61 mln widzów oglądało debatę wyborczą zorganizowaną przez TVP. To wielki sukces Michała Rachonia. Równie złe aktorstwo w „M jak miłość” ma o połowę mniejszą widownię.

• Raper Mata został twarzą nowej platformy komunikacyjnej firmy Adidas pod hasłem „To co lokalne może być globalne”. Obok takich gwiazd, jak Zinédine Zidane czy David Beckham. Mnie to nie dziwi. Mata jako jedyny miał w liceum świadectwo z trzema paskami.

• Jak wynika z raportu NIK, TVP wydała ponad 100 tys. zł na obsługę prawną procesu Samuela Pereiry z koncernem RASP. Ja uważam, że dobry komik wart jest każdej ceny.

• Julia Kuczyńska, pseudonim Maffashion, rozstała się z narzeczonym Mateuszem o pseudonimie Blue Baby, który przeprosił byłego partnera Maffashion, Sebastiana Fabijańskiego, że źle o nim myślał. Jak wynika z tej informacji, tylko Sebastian nie ma pseudonimu.

• Polsat szykuje show „Dagmara szuka męża”, którego bohaterką będzie Dagmara Kaźmierska z „Królowych życia” w TTV. Ciekawa zmiana. Trochę jak transfer Ronaldo do Legii, który był 50/50: oni chcieli, on nie.

• Krzysztof Luft, członek Rady Programowej TVP, poskarżył się do KRRiT na pasek „Polacy stawiają na Prawo i Sprawiedliwość”, który ostatnio pojawił się w „Wiadomościach” blisko 30 razy. Już Marek Hłasko to przewidział, pisząc: „Paseczek, krawacik, sznurowadełka”.

• TVN nie pozostaje w tyle i szykuje nowy show, w którym grupa celebrytek wyjedzie za granicę, by spędzić dłuższy czas w dżungli. Ładny pomysł. Lubię oglądać ludzi w ich naturalnym środowisku.

• Ponad 1,5 mln widzów śledzi w TVP1 nowe odcinki 30. sezonu „Ojca Mateusza”. Są to wyniki powyżej średniej stacji.

Polityka 43.2023 (3436) z dnia 17.10.2023; Kultura; s. 102
Reklama