Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty w okazyjnej cenie!

Subskrybuj
Rynek

E-Logistyka dla e-handlu

Internetowa rewolucja w sprzedaży

Z badania Gemius wynika, że dwie trzecie ankietowanych kupowałoby w internecie więcej, gdyby niższy był koszt dostawy. Z badania Gemius wynika, że dwie trzecie ankietowanych kupowałoby w internecie więcej, gdyby niższy był koszt dostawy. Michał Krakowiak / Getty Images
Elektroniczny handel napędza nie tylko sklepy w sieci, ale i firmy logistyczne.
Polityka

Wartość polskiego rynku e-commerce przekroczyła w 2015 r. 30 mld zł. Prognozowany jest wzrost na poziomie 15 proc. rocznie do 2020 r. Nic w tym dziwnego, bo internauci chwalą sobie całodobową dostępność, wygodę, łatwość porównania ofert, większy asortyment i – może najważniejsze – niższe niż w tradycyjnych sklepach ceny. Klienci, których w Polsce jest niecałe 10 mln, najchętniej kupują przez internet odzież, sprzęt RTV/AGD, książki, płyty, obuwie, sprzęt komputerowy oraz urządzenia mobilne: telefony, smartfony czy tablety.

Polityka 21.2016 (3060) z dnia 17.05.2016; Informator: transport, logistyka, spedycja; s. 76
Oryginalny tytuł tekstu: "E-Logistyka dla e-handlu"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >