Internetowa rewolucja w sprzedaży

E-Logistyka dla e-handlu
Elektroniczny handel napędza nie tylko sklepy w sieci, ale i firmy logistyczne.
Z badania Gemius wynika, że dwie trzecie ankietowanych kupowałoby w internecie więcej, gdyby niższy był koszt dostawy.
Michał Krakowiak/Getty Images

Z badania Gemius wynika, że dwie trzecie ankietowanych kupowałoby w internecie więcej, gdyby niższy był koszt dostawy.

Wartość polskiego rynku e-commerce przekroczyła w 2015 r. 30 mld zł. Prognozowany jest wzrost na poziomie 15 proc. rocznie do 2020 r. Nic w tym dziwnego, bo internauci chwalą sobie całodobową dostępność, wygodę, łatwość porównania ofert, większy asortyment i – może najważniejsze – niższe niż w tradycyjnych sklepach ceny. Klienci, których w Polsce jest niecałe 10 mln, najchętniej kupują przez internet odzież, sprzęt RTV/AGD, książki, płyty, obuwie, sprzęt komputerowy oraz urządzenia mobilne: telefony, smartfony czy tablety.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj