Rynek

Na afery litery P

Kryzys wizerunkowy – i co wtedy

Do polskich firm powoli dociera, że kryzys wizerunkowy to poważny problem, który może odbić się niekorzystnie na wynikach finansowych, a czasem zaważyć na ich losie. Do polskich firm powoli dociera, że kryzys wizerunkowy to poważny problem, który może odbić się niekorzystnie na wynikach finansowych, a czasem zaważyć na ich losie. Igor Morski / Polityka
Jak budować zaufanie do instytucji, firm i marek w czasach, gdy nikt nikomu nie ufa?
Kiedy okazało się, że Polska Fundacja Narodowa lepiej sprawdza się jako kreatorka skandali, z którymi sama sobie nie radzi, wynajęła agencję PR, by ta dbała o jej własny wizerunek.Łukasz Dejnarowicz/Forum Kiedy okazało się, że Polska Fundacja Narodowa lepiej sprawdza się jako kreatorka skandali, z którymi sama sobie nie radzi, wynajęła agencję PR, by ta dbała o jej własny wizerunek.

Lepiej, żeby ludzie nie wiedzieli, jak robi się kiełbasę i tworzy prawo – miał powiedzieć kanclerz Bismarck. I miał rację. Po reportażu „Chore bydło kupię”, nadanym w „Superwizjerze” w TVN, wielu widzów dowiedziało się, skąd się bierze wołowy tatar, steki czy zrazy, które tak lubią. I przeżyło ciężki szok. Dziś zastanawiają się, czy chcieli to wiedzieć. – Na tym kryzysie najbardziej zyskają wegetarianie i organizacje zbierające finanse na opiekę nad zwierzętami, a stracą branże mięsne.

Polityka 11.2019 (3202) z dnia 12.03.2019; Rynek; s. 34
Oryginalny tytuł tekstu: "Na afery litery P"

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dzisiejsza bieda jest inna. Pieniądze jej nie przegonią

Według GUS bieda jest w Polsce marginesem: w skrajnym ubóstwie żyje nieco ponad 4 proc. Polaków i tylko 6,5 proc. rodzin wielodzietnych. 500 plus poprawiło statystyki finansowe, ale ci naprawdę najubożsi bardziej niż pieniędzy potrzebują ludzkiej pomocy.

Juliusz Ćwieluch
26.03.2019