Czy świat wyszukiwarek internetowych zmonopolizowany od dwóch dekad przez Google’a czeka rewolucja? Przełom ma przynieść zastosowanie sztucznej inteligencji.
Świat staje się coraz bardziej cyfrowy, przesyłanych danych przybywa, a liczba osób niekorzystających z sieci się kurczy. Skoro tak, to branża powinna rosnąć. Co w takim razie się stało?
Producent Xboksów wyłożył na stół 68,7 mld dolarów. Kupił za nie „Call of Duty”, „Diablo”, „Candy Crusha”, skandale na tle seksualnym, toksyczną kulturę pracy i znienawidzonego prezesa.
Targi w Los Angeles są dla graczy tym, czym Super Bowl dla kibiców futbolu amerykańskiego, ich tegoroczną edycję da się jednak skwitować trzema literami. Meh.
Wyznaczający trendy giganci technologiczni przyznają powoli, że nawet dla nich praca zdalna będzie dodatkiem, a nie podstawą po pandemii. Biurowcom pustki raczej nie grożą.
Oficjalnie jeszcze nikt nie chwali się liczbami, lecz obie strony ogłosiły wygraną. Kolejny odcinek wojen konsolowych dopiero się zaczął, ale zwycięzcę już znamy: to gracze.
Technologiczni giganci zostali oskarżeni o zaniedbania prowadzące do śmierci dzieci w kongijskich kopalniach kobaltu. Proces w Waszyngtonie może zmienić ich politykę w krajach Globalnego Południa.
Producenci popularnych gadżetów dwoją się i troją, żeby zaciekawić czymś użytkowników. Pomysłowość jest paliwem sprzedaży.
Microsoft, który stworzył Windowsa, wskoczył na pierwsze miejsce rankingu najcenniejszych spółek świata. Odzyskał tę pozycję po blisko dwóch dekadach. Inni giganci mają tymczasem poważne kłopoty.
Ile jesteś w stanie wydać na telefon? Albo inteligentny zegarek? Apple, prezentując nowe gadżety, umieścił cennik na trampolinie, wprawił ją w ruch i sprawdza, co się będzie działo.