Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Wciskanie hitu

Wciskanie hitu. Ten człowiek wie, jak sprawdzić, czy film będzie przebojem

„To bardzo ekscytujące momenty, w których czuje się wypełniającą salę kinową miłość publiczności do tego, co właśnie ogląda. Pokaz „Mavericka” był właśnie czymś takim.” „To bardzo ekscytujące momenty, w których czuje się wypełniającą salę kinową miłość publiczności do tego, co właśnie ogląda. Pokaz „Mavericka” był właśnie czymś takim.” Shutterstock, Be&W
Mamy statystyczne i biznesowe dowody na to, że ten mechanizm działa – mówi Kevin Goetz, organizator pokazów testowych, człowiek, którego słuchają szefowie hollywoodzkich studiów i reżyserzy pokroju Rona Howarda czy Jamesa Camerona.
Kevin Goetzmateriały prasowe Kevin Goetz

MARCIN ZWIERZCHOWSKI: – W jednym z odcinków popularnego serialu „Teoria wielkiego podrywu” bohaterowie zostają zaczepieni przed kinem w Pasadenie, w Kalifornii. Proponuje im się udział w pokazie testowym filmu, który jeszcze nie trafił do dystrybucji. Ile jest w tej scenie prawdy? Widzowie rekrutowani są spośród przechodniów?
KEVIN GOETZ: – Kiedyś tak to wyglądało. Obecnie znacznie częściej rekrutujemy online. Wiąże się to z faktem, że ludzie już nie wychodzą tak często z domów, są też mniej chętni, by zatrzymać się i wziąć ulotkę od obcego na ulicy.

Polityka 41.2022 (3384) z dnia 04.10.2022; Kultura; s. 89
Oryginalny tytuł tekstu: "Wciskanie hitu"
Reklama