Krytycy nie byli zachwyceni. Wytwórnia wróżyła komercyjne samobójstwo. Zespół się jednak uparł, by album wydać. I słusznie, bo obchodząca właśnie 35. urodziny płyta „Disintegration” The Cure to arcydzieło muzyki popularnej.
Przed laty „Szogun” zwiastował epokę nowoczesnej telewizji. Nowa wersja ma jeszcze większy rozmach – w końcu ma do siebie przekonać widzów wychowanych na „Grze o tron” i spektakularnych serialach historycznych.
Występy artystów naśladujących wyglądem i repertuarem wielkie gwiazdy muzyki stają się w Polsce coraz popularniejsze. Mają już swój festiwal, a głównym sprzymierzeńcem zjawiska została telewizja.
Wakacyjne przeboje już dawno przestały łączyć Polaków. Teraz każdy ma swoje.
Mamy statystyczne i biznesowe dowody na to, że ten mechanizm działa – mówi Kevin Goetz, organizator pokazów testowych, człowiek, którego słuchają szefowie hollywoodzkich studiów i reżyserzy pokroju Rona Howarda czy Jamesa Camerona.
„Zadzwoń do Saula” to jeden z najlepszych seriali w historii telewizji. I oby nie jeden z ostatnich, których twórcy mogli sobie pozwolić na wolno rozwijającą się akcję, skupienie na psychologii i rozważania na temat ludzkiej natury.
Świat po zombie apokalipsie nadal jest światem zombie apokalipsy.
Czy polski rock narodził się w połowie lat 60.? Tak założyli autorzy ponad 700-stronicowego dzieła omawiającego 200 wyróżnionych utworów muzycznych ilustrujących nadwiślańską historię tego gatunku.
Do kin wchodzi właśnie „Ciemniejsza strona Greya”, druga część słynnej sagi, która – choćby i nie do końca szokowała tym, co na ekranie – zaskoczyła świat skutkami ubocznymi.
Jeffrey Dean Morgan i Norman Reedus o trudnym początku 7. sezonu serialu, o hejcie i pracy w zespole, który po latach jest jak rodzina.