Listki CSR

Ergo Hestia #MuremZaRatownikami

#MuremZaRatownikami #MuremZaRatownikami mat. pr.
Grupa ubezpieczeniowa ERGO Hestia przeznaczyła milion złotych na niezbędny sprzęt dla ratowników medycznych.
Ergo Hestia #MuremZaRatownikamimat. pr. Ergo Hestia #MuremZaRatownikami
#MuremZaRatownikamimat. pr. #MuremZaRatownikami

Każdego dnia ratownicy medyczni narażają swoje zdrowie i życie pracując na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. W pracy w terenie potrzebują specjalistycznych zabezpieczeń – jednorazowych kombinezonów, gogli, przeziernych przyłbic, rękawiczek, ochrony na buty, masek z wymiennymi filtrami, środków dezynfekujących. W obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego ich potrzeby stale rosną.

ERGO Hestia, doceniając ogromne poświęcenie i zaangażowanie ratowników medycznych, w ramach akcji #MuremZaRatownikami, przeznaczyła milion złotych na zakup i dystrybucję sprzętu. Porozumienie w tej sprawie zostało podpisane z Polską Radą Ratowników Medycznych 27 marca 2020 r.

Jako towarzystwo ubezpieczeń od dawna blisko współpracujemy z ratownikami medycznymi – powiedział Marcin Dybuk, rzecznik prasowy ERGO Hestii. – Wiemy, jak ciężka i niebezpieczna jest to praca. Ryzykują każdego dnia dla bezpieczeństwa innych. Podziwiamy ich za to. Ale dzisiaj słowa uznania to za mało – dodał Dybuk.

Piotr Dymon, przewodniczący Polskiej Rady Ratowników Medycznych przyznał, że milion złotych pozwoli na zakup nawet ośmiu tysięcy niezbędnych w ich pracy kombinezonów.

W najbliższych dniach Ergo Hestia wspólnie z Polską Radą Ratowników Medycznych rozpoczną także zbiórkę pieniędzy na brakujący sprzęt.

Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Lekarka: Polska odwróciła się od pacjentek

„Osoby, które argumentują ten wyrok troską o życie i rodzinę, kradną czas kobietom. Decyzja trybunału sprawi, że te z nich, które chciały być matkami, nigdy nimi nie będą. A nas stawia w sytuacji nieetycznej” – mówi Kaja Filaczyńska, inicjatorka listu otwartego do TK, pod którym podpisało się niemal tysiąc lekarek i lekarzy.

Mateusz Witczak
23.10.2020
Reklama