Sebastian Kulczyk sprzedał swoje udziały w Autostradzie Wielkopolskiej, jakie w spadku zostawił mu ojciec. Znikają kolejne ślady obecności Jana Kulczyka w polskiej gospodarce. Jakie piętno odcisnął na niej Doktor Jan i co z tym dorobkiem robią jego dzieci?
Pierwsze doniesienia o poszukiwaniu nabywcy akcji spółek autostradowych pojawiły się już na początku ubiegłego roku. Wkrótce wybuchła wojna w Ukrainie i wyglądało na to, że plan spali na panewce. A jednak chętny się znalazł.
Wśród wyborców, o których PiS postanowił walczyć, niespodziewanie znalazł się Polak zmotoryzowany. Dostanie darmowe autostrady i zmiany w prawie o ruchu drogowym. Czy odwdzięczy się przy urnie?
Bezpłatne bez wyjątku autostrady to kolejny pomysł na zdobycie głosów w wyborach. W rzeczywistości zapłacimy wszyscy i to dużo, gdy przyjdzie czas na remonty.
Program budowy dróg i autostrad dojechał do niebezpiecznego zakrętu. Ceny surowców i paliw eksplodowały, brakuje pracowników. Branża budowlana przyszłość widzi w czarnych barwach. Straszy widmem bankructw i schodzeniem z budów.
Zbudujemy 100 obwodnic – zapowiedział w kampanii wyborczej Mateusz Morawiecki. Reszta to pytania: dlaczego 100? Dlaczego jednym obiecano, a innym nie? Kiedy zbudują? I za co?
Włoskie firmy drogowe ogłosiły, że rozpoczętych w Polsce budów mogą nie skończyć, jeśli nie dostaną dodatkowych pieniędzy. W wyborczym roku będzie więc mniej przecinanych przez polityków wstęg, a więcej awantur. Jak do tego doszło?
Autostrada A2 bezpłatna między Łodzią a Warszawą – na zawsze. PiS obiecuje kierowcom darmowe przejazdy, ale nie mówi, skąd weźmie pieniądze na remonty.
Ministerstwo Infrastruktury nie wprowadzi w tym roku opłat za darmowe obecnie autostrady dla osobówek. Kierowcy się cieszą, ale czy na pewno na tym zyskają?
Nad programem budowy dróg zawisły ciemne chmury. Grozi mu seria kataklizmów: chaos organizacyjny, lawinowy wzrost cen, posucha pracowników i Zbigniew Ziobro.