telepraca
-
Społeczeństwo
Komu telepraca się opłaca
Nic nie wskazuje, by koronawirus po wakacjach miał przygasić swój impet, więc wracamy do pandemicznie zmodyfikowanej pracy. Coraz częściej – zdalnej.
14.09.2020 -
Klasyki Polityki
Gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?
Dziś centra obsługi klienta są codziennością, ale oswajać się z nimi zaczęliśmy dopiero kilkanaście lat temu. Czy ktoś jeszcze pamięta słynną Błękitną Linię Telekomunikacji Polskiej?
26.11.2018 -
Społeczeństwo
Ministerstwo Rozwoju chce klas o profilu call center. Po co uczniom nauka obsługi klientów?
Pomysł chybiony. Bo przecież ci z call center są zwykle po to, żeby zarabiać dla tych, którzy siedzą kilka albo kilkadziesiąt pięter wyżej.
26.11.2016 -
Klasyki Polityki
Życie pracownika call center
Najlepsi w branży call center działają jak dr House w medycynie: szukają, co się kryje pod powłoką klienta, żeby sam odczuł potrzebę posiadania tego, co akurat sprzedają.
25.06.2011 -
Archiwum Polityki
Wespół, nie zespół
Coraz więcej osób zamiast w biurze pracuje dziś w domu. Kiedy doskwiera im samotność, szukają miejsc, gdzie mogą popracować w towarzystwie. Coworking robi ostatnio karierę także w Polsce.
2.02.2008 -
Archiwum Polityki
Telechałupnicy
Co setny Polak pracuje w domu. Co piąty o tym marzy. Wprowadzona właśnie ustawa o telepracy powinna ośmielić niezdecydowanych.
8.12.2007 -
Rynek
Telepraca: krzesło-godziny do likwidacji
Rząd wreszcie stworzy przepisy regulujące telepracę.
12.04.2007