Czy śmierć założyciela grupy ITI zmieni obraz rynku medialnego w Polsce?
Czy śmierć założyciela grupy ITI zmieni obraz rynku medialnego w Polsce?
Kryzys pomaga Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi i osłabia jego konkurentów. Stary styl zarządzania wygrał z nowoczesnym?
Jedni mają już kryzys, a drudzy nadal używają życia: sprzedaż towarów luksusowych rośnie w Polsce w tempie dwucyfrowym. Czy to bal na „Titanicu”, czy może specyficzna szansa na podtrzymanie koniunktury?
O holdingu ITI zrobiło się ostatnio głośno: kupił piłkarską Legię Warszawa i festiwal piosenki w Sopocie, sprzątnął sprzed nosa TVP pojedynek Gołoty, a kolejny program TVN naraził się Radzie Etyki Mediów. Kiedy grupa Polsatu skupia się na interesach finansowych, a TVP po zmianie prezesów zajęta jest własnymi sprawami, telewizja TVN, okręt flagowy ITI, zajmuje pozostawioną przestrzeń. Mariusz Walter wyrósł na prawdziwego medialnego magnata.