To, co mogło się udać ze strajkującymi scenarzystami, nie pójdzie tak łatwo z aktorami. Jak będzie wyglądała promocja filmów i seriali bez wywiadów z ich twórcami? A festiwale bez czerwonych dywanów i defilujących po nich gwiazd?
Co sprawiło, że z takimi emocjami śledziliśmy losy ludzi bardzo bogatych i jednocześnie bardzo odstręczających?
Zachwycaliśmy się wielowarstwowymi portretami psychologicznymi bohaterów, w pamięci zostanie wiele pełnych emocji momentów. Choć zabawne, wzruszające czy żenujące sceny nie przysłaniają bolesnego obrazu zachodniego świata, jaki „Sukcesja” maluje.
Pieniądz lubi ciszę, moda też. Wraca trend „quiet luxury” – napędzają go hitowy serial „Sukcesja” oraz… inflacja.
Oglądamy, chłoniemy, komentujemy, żyjemy nimi i z nimi. Streamowane seriale to już znacznie więcej niż rozrywka.
W startującym wkrótce finałowym sezonie „Sukcesji” magnat medialny Logan Roy zamierza sprzedać firmę. Ale grający go 76-letni Brian Cox na emeryturę się nie wybiera.
Sezon obfitował w ciekawe serialowe wydarzenia, ale po rozdaniu statuetek Emmy za bardzo tego nie widać.
W połowie sierpnia zakończy się, po sześciu sezonach, jeden z najlepszych seriali w historii telewizji „Zadzwoń do Saula”. W Albuquerque w Nowym Meksyku z tej okazji zostanie odsłonięty pomnik głównych bohaterów produkcji, z której wykiełkował – słynnego „Breaking Bad”. My zaś postanowiliśmy uczcić ten wiekopomny moment autorskim zestawieniem 20 serialowych kamieni milowych. Kryteria wyboru były dwa: nasz gust i dostępność w Polsce.
Scenarzyści, przez lata w cieniu, dzięki platformom streamingowym stanęli na czele świata historii opowiadanych na ekranie. W Polsce, gdzie kult reżysera jest ciągle żywy, walczą o widoczność.
Kogo zachwycił, a kogo rozczarował finał trzeciego sezonu „Sukcesji” i czy „Ozark” ma wiele wspólnego z „Breaking Bad”?