Prawicowe gazety kłócą się o Smoleńsk

Niezależni na niepokornych
„Gazeta Polska” wytyka dziennikarzom i publicystom „Rzeczpospolitej”, że lansują nieprawdziwy obraz przyczyn katastrofy smoleńskiej, czytaj: nie wierzą w zamach.

Redaktorów z „GP” rozsierdził tekst Michała Szułdrzyńskiego i „porównanie wiarygodności śledztwa dziennikarskiego Gazety Polskiej w sprawie Smoleńska do propagandy »Gazety Wyborczej«”. Tomasz Sakiewicz, naczelny „GP”, we wstępniaku ubiegłotygodniowego numeru przypomina więc, że „Gazeta Polska i wszystkie redakcje związane z nami zawsze brały w obronę przed władzą media związane z o. Rydzykiem i ekipę dawnej Rzeczpospolitej”, a on sam protestował przeciwko „wyrzuceniu Pawła Lisickiego z funkcji naczelnego Rzeczpospolitej”.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną