Recenzja gry: „Nobody Wants to Die”
Latające auta mają cudną karoserię z lat 30. XX w., telefony tarcze zamiast klawiatur numerycznych. Dialogi brzmią zgrabnie, muzyka jest dobrze dobrana, a opowieść potrafi wciągnąć.
Latające auta mają cudną karoserię z lat 30. XX w., telefony tarcze zamiast klawiatur numerycznych. Dialogi brzmią zgrabnie, muzyka jest dobrze dobrana, a opowieść potrafi wciągnąć.
Próby zrozumienia fenomenu gier japońskiego studia FromSoftware zwykle skupiają się na poziomie trudności, wyzwaniach, jakie stawiają.
Ostatni raz tak otwarcie fetyszyzowano lolitki w grach dla masowego odbiorcy dwie dekady temu.
Oto największa sensacja ostatnich miesięcy wśród polskich gier.
Powrót do świata podziemi i intryg olimpijskich bogów, przez który trzeba się przebijać z bronią w ręku i magią w zanadrzu.
‚‚Expeditions: A MudRunner Game”, podobnie jak wcześniejsza produkcja studia Saber „SnowRunner” (2020 r.), to gra samochodowa à rebours.
Fumihiko Yasuda zręcznie snuje opowieść, ale to tylko pretekst do rozgrywki, a ta bazuje na walce.
‚‚Dragon’s Dogma II” to doskonały przykład, że japońscy twórcy gier wideo miewają wrażliwość jazzmanów.
Cutter przemieszcza się za pomocą odrzutowego plecaka, co pozwoliło projektantom na wprowadzenie ciekawych rozwiązań w rozgrywce.
„Final Fantasy VII: Rebirth” ma strukturę bardziej otwartą niż poprzednia gra w serii, oferuje wiele różnorodnych aktywności na peryferiach głównej osi fabuły.
Z klasycznego horroru Frédéricka Raynala „Alone in the Dark” (1992 r.) w interpretacji Mikaela Hedberga pozostał szkielet.
Red spotyka duchy ludzi o tragicznej przeszłości i będzie musiał decydować, jak zakończyć ich obecność wśród żywych.
Dobrze zaprojektowany, premiujący ofensywne taktyki system walki, interesujący zawodnicy – „Tekken 8” nie rozczarowuje.
Sukces telewizyjnej adaptacji gry „The Last of Us”, jednego z najlepszych seriali ubiegłego roku, wywindował zainteresowanie historią nastoletniej Ellie i opiekującego się nią wśród gruzów cywilizacji Joela.
Hordy Fredów są wszędzie, opróżniamy magazynki szybciej niż Reksio swoją miskę.
Portal to urządzenie do odtwarzania gier stworzone z myślą o tych użytkownikach konsoli PlayStation 5, którzy nie mogą korzystać z ekranu telewizora – czyli, jak wykazuje praktyka, żyjących w stadle.
Wyjątkowe wyzwanie.
Triumfalny powrót króla gatunku RPG, kamień milowy w ewolucji gier wideo, fantastyczno-naukowe przygody. Autorskie podsumowanie 2023 r. na rynku gier.
W cyberpunkowej dystopii świata przyszłości, cały czas prąc do przodu, pokonujemy wrogów kataną i shurikenami.
Lata 80., Japonia – kraina przerażających, mrożących krew w żyłach zdarzeń, za które odpowiadają mroczne istoty nie z tego świata.
Przyszłość przedstawiono w retrofuturystycznej konwencji – tak, jak mógłby ją sobie wyobrażać Lem sześć dekad temu.
Tę grę powinno się bojkotować.
Fascynująca przygoda. Gęsia skórka gwarantowana.
Filmy o superbohaterach ze stajni Marvela, mimo że realizowane przy oszałamiających budżetach, są schematyczne i nudne. Gry – przeciwnie.
Mechy potrafią latać i robić w powietrzu zwroty z gracją ważek. No doprawdy mechom taka frywolność nie przystoi.