Na zbudowanie polskiego elektryka zmarnowano dotychczas 244 mln zł, ocenia nowy zarząd Electromobility Poland. A teraz będzie tylko lepiej.
W ciągu najbliższej dekady rozstrzygnie się, kto wygra wyścig o kontrolę nad nowym światem motoryzacji: Azja, Ameryka czy Europa. Nasz kontynent, gdzie narodził się samochód, ma jeszcze cień szansy.
Ratownik Trump, żeby nie było podejrzeń, że za państwowe pieniądze lobbuje na rzecz prywatnego biznesu swego współpracownika, podkreśla, że może lobbuje, ale za prywatne. To wywołało szok.
Maluchy, czyli Polskie Fiaty 126p produkowane w Bielsku i Tychach, zmotoryzowały Polskę. Pół wieku później wchodzi do sprzedaży e-maluch z Tychów, czyli Leapmotor T03. Czy zelektryfikuje polską motoryzację?
W czwartek okazało się, że Europejski Bank Inwestycyjny odmówił wsparcia dla programu dofinansowania do zakupu rowerów elektrycznych dla polskich klientów.
Jesteśmy pod Dębicą w firmie Romet. Historia tej marki jest burzliwa, o czym usłyszycie. Ale bez obaw, nie jest to odcinek o historii, tylko o nowościach, bo w Romecie mają już gotową nową kolekcję na 2025 r. A w niej m.in. rower elektryczny.
Jak zgarnąć 5 tys. zł dofinansowania do roweru elektrycznego, czy już go kupować i kto z rządu przyjeżdża do pracy na dwóch kółkach. Mówi Krzysztof Bolesta, wiceminister klimatu i środowiska.
Już nie tylko elektryczne samochody, ale też i rowery mają doczekać się państwowego wsparcia. Jednak pieniądze dla chętnych cyklistów mogą wyczerpać się w błyskawicznym tempie.
Czy samochody elektryczne stwarzają większe zagrożenie zapaleniem się niż pojazdy benzynowe i wysokoprężne? Specjaliści dokładnie to zbadali. Temat płonących elektryków rozpala jednak wyobraźnię, bo wobec motoryzacji elektrycznej wciąż jesteśmy nieufni.