Popularny komunikator zmienia politykę prywatności. Nowe zasady to kolejny krok do konsolidacji ekosystemu Facebooka, który zamienia naszą prywatność i uwagę w lukratywne zyski.
Demokraci i republikanie idą razem na wojnę z gigantami technologicznymi – chcą ich przymusowego podziału. Jednak ani Facebook, ani Google nie zamierzają się łatwo poddać.
W morzu piłkarskich mediów społecznościowych nie ma obecnie większej ryby. Jak tej niewielkiej z początku firmie z Holandii udało się osiągnąć taki status?
U progu lat 20. o mediach społecznościowych jedno wiemy na pewno: ich użytkownicy mają nie jedną, ale wiele różnych twarzy. Gwiazda country Dolly Parton właśnie przypomniała o tym światu.
Nie zbywajmy takich historii pogardliwym „naiwna!”. Nowocześni wyłudzacze potrafią skutecznie manipulować umysłami, bo zbierając dane, wyczuwają nasze słabe punkty.
Media społecznościowe coraz mocniej wpływają na to, gdzie i jak spędzamy urlop. Popularne są miejsca, które dobrze wyglądają na Instagramie.
Influencerzy, czyli wirtualne autorytety, dyktują trendy w niemal każdej dziedzinie. Od niedawna także zbrojeniowej.
Zwykłe jajko stało się symbolem współpracy internautów przeciwko dominacji Kylie Jenner na Instagramie.
Kawiarnie, restauracje i muzea urządza się dziś tak, żeby dobrze wyglądały w kadrze. Wszystko – w tym i my sami – ma być w pierwszej kolejności „fotogeniczne” i świetnie prezentować się w mediach społecznościowych. Czy rzeczywistości realna i wirtualna ostatecznie się zlały?
Tusk konto na Instagramie założył w niedzielę, w przededniu składanych przez siebie w sądzie zeznań w sprawie związanej z katastrofą smoleńską. Myślę, że po raz kolejny można mu pogratulować zmysłu piarowego.