Najnowszy film Clinta Eastwooda, powrót ulubieńców młodszych i starszych widzów. I dwóch znakomitych polskich zespołów sceny metalowej.
Jak pandemia zmieniła branżę muzyczną, dlaczego polskie festiwale coraz chętniej stawiają na zagraniczne gwiazdy i czy sukcesy Dawida Podsiadły i Sanah to zapowiedź kolejnej rewolucji na rynku? Bartek Chaciński w rozmowie z Jarkiem Szubrychtem, dziennikarzem muzycznym i dyrektorem artystycznym Music Week Poland, oraz Agnieszką Kopiewską, dyrektorką marketingu Good Taste Production, o tym, jak będzie wyglądał koncertowy 2025 r.
Na swojej niedawno ogłoszonej reaktywacji grupa Oasis zarobi więcej niż wtedy, gdy królowała na listach przebojów. Kogo jeszcze do powrotu po latach przekonają wielkie pieniądze?
O ryzykownym wyznaczaniu granicy między muzyką i hałasem rozmawiamy przy okazji przyjazdu do Polski Keijiego Haino.
Jak Shabaka, król saksofonu, postanowił rzucić wszystko i grać na flecie. Nie tylko on.
Charyzma Nicka Cave’a zmienia jego koncerty w przygodę: pozwala mu kontrolować nie tylko emocje, ale też oczekiwania publiczności.
O irlandzkiej scenie znów jest głośno. Tamtejsze zespoły, jak Lankum, tworzą muzykę, która inspiruje się lokalną tradycją, ale zdobywają międzynarodową publiczność.
Przypadek złupionych fanów Oasis pokazuje, że w show-biznesie opartym na tęsknocie za własną młodością nikt się niczego nie uczy. Sentyment jest złym doradcą.
Nigdy nie cierpiałem z powodu popularności ojca – zaznacza Matteo Bocelli z tych Bocellich, który w Mediolanie nagrał utwór z Sanah.
Komu przeszkadza, że ludzie się dobrze bawią na koncercie popularnej wokalistki? Kto pyta, nie błądzi, o ile oczywiście faktycznie jest ciekawy. Wyczerpującej odpowiedzi potrafi udzielić nawet ChatGPT.