Paweł Tanajno
-
Kraj
Szturm na pałac. Marzyciele i ekscentrycy z dolnych miejsc sondaży. Po co im to?
W wyborach prezydenckich startują dla żartu albo całkiem na serio. Żeby wprowadzić jakieś tematy do debaty publicznej. Żeby walczyć z systemem. Żeby wypromować swoje mikropartie. Bez wiary albo wręcz przeciwnie – z nadzieją, że nagle przyjdzie fala, na którą wskoczą i powtórzą sukces Pawła Kukiza czy Szymona Hołowni.
9.04.2025 -
Kraj
Frekwencja wyborcza może być wysoka. Kto mobilizuje Polaków?
Wiele wskazuje na to, że frekwencja w wyborach prezydenckich będzie wysoka. Mimo wirusa i braku ogólnopolskich kampanii zachęcających do głosowania.
22.06.2020 -
Kraj
Kampania wyborcza w TVP, czyli walka dobra ze złem
Mamy dwóch głównych graczy (Dudę i Trzaskowskiego) reprezentujących przeciwstawne siły. Temu założeniu podporządkowane są całe serwisy „informacyjne”.
20.06.2020 -
Kraj
Zgromadzenie SN wybrało kandydatów na I Prezesa SN. Dziś 316 zakażeń, 11 ofiar
O łącznie 316 nowych przypadkach i 11 zgonach poinformował w sobotę resort zdrowia. W Warszawie protestowali przedsiębiorcy, policja zatrzymała lidera strajku Pawła Tanajno. Znani są wreszcie kandydaci na stanowisko I Prezesa SN.
23.05.2020 -
Kraj
Kto chce zyskać na buncie przedsiębiorców?
Przedsiębiorcy mają dość. Ich gniew próbują wykorzystać skrajnie prawicowi politycy: Janusz Korwin-Mikke, Grzegorz Braun i nieoczekiwany trybun tej grupy zawodowej – Paweł Tanajno.
12.05.2020 -
Kraj
Kim pan jest, panie Tanajno?
Tanajno robi wszystko, by politycznie zagospodarować pierwszą falę niezadowolenia przedsiębiorców, którzy od dwóch miesięcy ponoszą skutki rządowych restrykcji.
12.05.2020 -
Rynek
Unieważnić kryzys. Dlaczego przedsiębiorcy żądają niemożliwego?
Tak wyśrubowanych żądań w żadnym kraju budżet by nie udźwignął, z czego Strajk przedsiębiorców musi sobie zdawać sprawę. Tu jednak nie chodzi o realność żądań, ale właśnie nierealność.
8.05.2020 -
Kraj
Co o kandydatach na prezydenta mówią nam ich hasła wyborcze?
Samym hasłem nie wygrywa się wyborów, ale jest ważne, bo powinno być zwieńczeniem marki kandydata i może wzmocnić jego przekaz.
1.05.2015