Para głównych bohaterów i ich pomysł na odnowę Polski jest przeciwieństwem tego atrakcyjnego, łatwo się sprzedającego w mediach festiwalu nienawiści.
Aktorki grają ofiarnie, także w śmiałej jak na polskie normy scenie erotycznej.
Eksperymentalny, utrzymany w minimalistycznej poetyce dramat Przemysława Wojcieszka może drażnić i irytować dziwną formą.
Siedemnastoletni Boguś Kowalski, były ministrant, postanowił zmienić świat.
Trzeba zapieprzać, po prostu
Nagroda za film „Doskonałe popołudnie”.
Nie przekracza poziomu telenoweli.
Rozmowa z młodymi polskimi reżyserami: Anną Jadowską, Sławomirem Fabickim, Przemysławem Wojcieszkiem i Xawerym Żuławskim, o ich stosunku do sztuki, komercji, historii i lustracji
Rozmowa z laureatem Paszportu „Polityki”, reżyserem Przemysławem Wojcieszkiem