Kluby fitness w piątek zostaną otwarte po pandemicznej przerwie. Długi okres zamknięcia ułatwi państwowemu PZU przejęcie kontroli nad tym biznesem.
Likwidacja szkód jest dziś jednym z obszarów, w których towarzystwa ubezpieczeniowe rywalizują najsilniej. Dziś bowiem, obok ceny i zakresu ochrony, dla klienta liczy się także sprawny proces likwidacji szkody. Wtedy właśnie klient mówi: sprawdzam. I wtedy też ubezpieczyciel musi stanąć na wysokości zadania. A pomóc mogą mu w tym nowe technologie.
Przejęcie Axy to jedna z największych takich transakcji w historii polskich ubezpieczeń. Firm ubezpieczeniowych w kraju będzie nadal ubywać.
W 2020 r. miesięczne zobowiązania przedsiębiorców z tytułu ubezpieczeń społecznych wyniosą 1431,48 zł. To więcej o 114,51 zł (8,7 proc.) niż w zeszłym roku.
To nieprawda, że pieniędzy nie da się zabrać do grobu.
Kto stracił dziesiątki, a czasem nawet setki tysięcy złotych na tzw. polisolokatach, ma jeszcze szansę na sprawiedliwość. Sądy zaczynają stawać po stronie klientów i unieważniać niekorzystne umowy.
Ponad 70 proc. właścicieli aut w Polsce nie wykupuje polisy autocasco. To do nich Aviva adresuje nowy rodzaj ubezpieczenia – polisę na godziny. Ze wstępnych wyliczeń rzecznika finansowego wynika jednak, że produkt, choć potrzebny, będzie zbyt drogi, więc potencjalni nabywcy raczej się na niego nie rzucą.
Ubezpieczyciele walczą z kancelariami odszkodowawczymi o pieniądze, które należą się poszkodowanym w wypadkach. Ustawa, która ma ograniczyć złe praktyki kancelarii, pisana jest pod dyktando ich konkurentów i najmocniej uderzy w konsumentów.
Polisa samochodowego OC powinna kierowcę kosztować jak najmniej, ale poszkodowanym gwarantować jak najwięcej. Jak takiego cudu dokonać?
– To pierwszy krok do konsolidacji polskiego sektora bankowego z udziałem PZU – powiedział prezes firmy Andrzej Klesyk. Zamiarem PZU jest stworzenie jednego z największych banków w Polsce.