Twoja „Polityka”. Jest nam po drodze. Każdego dnia.

Pierwszy miesiąc tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Prysły zmysły

Recenzja wystawy: "Konrad Smoleński, S.T.R.H."

Konrad Smoleński, Evil Hidden Black, 2009 r. Konrad Smoleński, Evil Hidden Black, 2009 r. Konrad Smoleński / materiały prasowe
Prace artysty działają na różne zmysły.

Na Biennale Sztuk w Wenecji Polskę reprezentuje w tym roku efektowna instalacja Smoleńskiego. Zanim trafi do Polski, minie trochę czasu, więc już teraz warto poznać inną pracę artysty pokazywaną w Gdańsku. Choć „pokazywaną” to raczej niewłaściwe słowo. Jak przyznają kuratorzy wystawy, działa ona bowiem na różne zmysły. Przede wszystkim na słuch, bo – to niejako znak firmowy twórcy – operuje on dźwiękiem, modulując go tak, że wręcz wnika w nasze ciało, pozwalając mu odbierać akustyczne wibracje.

 

Konrad Smoleński, S.T.R.H., Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku, wystawa czynna do 18 sierpnia

Polityka 28.2013 (2915) z dnia 09.07.2013; Afisz. Premiery; s. 65
Oryginalny tytuł tekstu: "Prysły zmysły"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Grzywienka, wystąpionko, nakazik. PIP ma w Polsce pod górkę

Rozmowa ze Zbigniewem Sagańskim, inspektorem PIP, o wielkiej fikcji, czyli jak się egzekwuje w Polsce prawo pracy.

Juliusz Ćwieluch
21.07.2015
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną