Rynek

Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich firmach. Zapraszamy na konferencję

Marten Bjork / Unsplash
Organizatorzy konferencji „CSR w MŚP – wyzwania, dylematy, trendy” zapraszają na nią nie tylko osoby związane z CSR, ale także przedstawicieli firm, które takich działań u siebie jeszcze nie wprowadziły.

24 października we Wrocławiu Europejski Fundusz Leasingowy organizuje bezpłatną konferencję „CSR w MŚP – wyzwania, dylematy, trendy”. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną wyniki raportu „CSR w MŚP. Pod lupą”. To efekt badań wśród 500 małych i średnich firm.

.mat. pr..

Zdaniem Radosława Woźniaka, prezesa EFL, działalność CSR w firmach jest sposobem rozumienia powinności przedsiębiorcy. Społeczna odpowiedzialność biznesu odgrywa bowiem coraz większą rolę na konkurencyjnym rynku jako ważny argument motywujący wybory konsumentów. Nie chodzi tu jednak o rozdawnictwo czy dobroczynność, ale o przemyślaną strategię działań, która wpisuje firmę w wieloraki kontekst: społeczny i lokalny, gospodarczy i pracowniczy oraz środowiskowy.

CSR w MŚP. Pod lupą” to już dziewiąty raport przygotowywany przez EFL. Poprzednie edycje poświęcone były kwestiom związanym z rynkiem rolnym, branżą transportową, budownictwem, inwestycjami czy innowacjami w sektorze MŚP.

Organizatorzy konferencji „CSR w MŚP – wyzwania, dylematy, trendy” zapraszają na nią nie tylko osoby związane z CSR, ale także przedstawicieli firm, które takich działań u siebie jeszcze nie wprowadziły. Zaproszeni eksperci obalą mit, że na CSR stać tylko duże korporacje. Wstęp wolny!

24 października, godz. 11:00, hotel Monopol ul. H. Modrzejewskiej 2, Wrocław

Zapisz się!

.mat. pr..
Reklama

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Rynek

Jak PGNiG dosala Zatokę Pucką

Dlaczego mieszkańcom nadmorskiego Kosakowa przeszkadza, że morze jest słone?

Ryszarda Socha
12.11.2019
Reklama