gadżety
-
Ludzie i style
Smartwatche na zdrowie? Są wszędzie i mają swoje ciemne strony
Smartwatche, które w wielu aspektach pozytywnie wpływają na zdrowie fizyczne, niekoniecznie równie dobrze oddziałują na zdrowie psychiczne.
16.05.2023 -
Ludzie i style
Apple pokazuje nowe gadżety i testuje granice cenowe
Ile jesteś w stanie wydać na telefon? Albo inteligentny zegarek? Apple, prezentując nowe gadżety, umieścił cennik na trampolinie, wprawił ją w ruch i sprawdza, co się będzie działo.
16.09.2018 -
Ludzie i style
Gadżety dziecięce
Śladem Zachodu Polskę opanowuje szaleństwo gadżetów mających zapewnić bezpieczeństwo dzieciom. Czy to bezpieczna moda?
18.06.2013 -
Rynek
Przegląd gadżetów na Euro 2012
Wydaje się, że Euro 2012 zainspirowało producentów wszystkiego. Oferowany asortyment dzieli się na licencjonowany i pasożytujący na mistrzostwach. Oraz zbędny i całkowicie zbędny.
29.05.2012 -
Kraj
Upominki z polskim akcentem
Stringi koniakowskie, japonki łowickie, nos Chopina, kubek powstańca warszawskiego, a może żubrówka? Trwają poszukiwania prawdziwie polskiej pamiątki. Pogmatwane jak polska dusza.
4.01.2010 -
Rynek
Co łączy iPhone, Ferrari i IPN?
Co łączy kontrowersyjną książkę IPN o Lechu Wałęsie z iPhone’em, czyli najnowszym telefonem komórkowym firmy Apple? Oba produkty są sławne i trudno dostępne. Producenci często wykorzystują to, że wyżej cenimy dobra trudne do zdobycia. To jedna z metod marketingu.
13.10.2009 -
Archiwum Polityki
Krówki bojowe
21.04.2007 -
Archiwum Polityki
Apetyt to popyt
Telewizor w lodówce, kije do biegania, tarka do czyszczenia języka, fontanna dla kota. Producenci przekonują, że po ich zakupie nasze życie stanie się lepsze, wygodniejsze i ciekawsze. Dziś, zanim wymyśli się nowy towar, trzeba wymyślić nową potrzebę.
30.07.2005 -
Archiwum Polityki
Film z gazety
Chociaż wielu Polaków wciąż nie stać na drogi sprzęt hi-fi, mają już niemały zbiór płyt z filmami. Wszystko za sprawą tzw. insertów, czyli krążków DVD dodawanych do czasopism. Wytrwali kolekcjonerzy mogli w ubiegłym roku uzbierać nawet 200 tytułów. W minionym półroczu – drugie tyle.
24.07.2004 -
Archiwum Polityki
Gadżet dla klienta
Długopisy, breloczki, czapeczki, baloniki, notesiki; firma, która nie rozdaje gadżetów, po prostu nie istnieje. Toczy się tu ostra konkurencja na pomysły i projekty. Powinny być oryginalne.
3.04.2004