TELO MT1 podobno łączy możliwości Toyoty Tacoma, zasięg i wydajność na poziomie Tesli oraz kompaktowe rozmiary MINI Coopera.
W ciągu najbliższej dekady rozstrzygnie się, kto wygra wyścig o kontrolę nad nowym światem motoryzacji: Azja, Ameryka czy Europa. Nasz kontynent, gdzie narodził się samochód, ma jeszcze cień szansy.
Wygląda na to, że będzie to znów metoda maszyny losującej: kule zostały wrzucone do bębna, a jakie wypadną numery, będzie zależało od nastroju Donalda Trumpa. 10 proc., 25 proc., 50 proc.?
Ratownik Trump, żeby nie było podejrzeń, że za państwowe pieniądze lobbuje na rzecz prywatnego biznesu swego współpracownika, podkreśla, że może lobbuje, ale za prywatne. To wywołało szok.
Po 2011 r. Ursus znów rozwijał skrzydła, rozłożyło go wypowiedzenie umowy kredytowej przez państwowy bank PKO BP. Politycy PiS rwący się do nacjonalizacji prywatnych firm w tym wypadku nie mrugnęli nawet okiem. Teraz załamują ręce, że firma znalazła nowego właściciela.
Koncern Volkswagen, symbol potęgi niemieckiej gospodarki, zaciska pasa. Zapowiada redukcję zatrudnienia, a nawet zamknięcie niektórych fabryk. VW w Polsce ma ich 9 i blisko 17 tys. pracowników. Czy mają powody, by się niepokoić?
Politycy są przekonani, że każdy problem można rozwiązać, pisząc ustawę albo zmieniając kodeks. Przepisy są? Są. Sprawa załatwiona, pijani kierowcy przestaną siadać za kółko. To nie wystarczy. Polskie społeczeństwo w surowe prawo wierzy, a jednocześnie ma je w głębokim poważaniu.
Samochodami, które ucierpiały w powodzi, trzeba zająć się niezwłocznie i umiejętnie. Co należy zrobić? Kto może liczyć na odszkodowanie? Czego i... kogo się wystrzegać?
Unia Europejska szykuje zamach na ikonę włoskiego stylu życia? A może to tylko wicepremier Matteo Salvini próbuje zajechać dalej w polityce na mitycznym skuterze?
Z dnia na dzień Polska straciła pozycję jednego z najbardziej zmotoryzowanych krajów Europy. Ponad 7 mln aut było, nagle zniknęły i nie ma. Sprawa zamknięta. Co się z nimi stało? Tego państwo nie wie i woli nie wiedzieć.