Film skupia uwagę na kluczowych i najbardziej zapalnych punktach nauczania Franciszka I.
Nakręcony w ekspresowym tempie (10 dni) nowy film Wima Wendersa czaruje technologią 3D, lecz udanym dziełem mistrza nie jest.
Powstało jedno z najpiękniejszych, najdojrzalszych dzieł o poszukiwaniu wiecznej harmonii w sztuce i rodzinie.
"Oglądając po raz pierwszy spektakl Piny, płakałem. Jak to możliwe, dlaczego? Bo rozpoznałem w nim siebie" - mówi reżyser wchodzącego na ekrany naszych kin dokumentu „Pina”.
Stare dobre wendersowskie motywy
Rozmowa z niemieckim reżyserem Wimem Wendersem, autorem wchodzącego na nasze ekrany filmu 'Spotkanie w Palermo'
Rozmowa z niemieckim reżyserem Wimem Wendersem, autorem wchodzącego na nasze ekrany filmu „Spotkanie w Palermo”
Siedem dokumentów o historii bluesa.
O filmach Wima Wendersa, których kolekcja ukazuje się u nas na DVD, zwykło się mówić, że to europejska odmiana kina drogi, zaludniona przez wędrujących bez końca outsiderów. Ale niemieckiego reżysera trudno zaszufladkować, bo jest artystą poszukującym i niekonsekwentnym.
Rozmowa z niemieckim reżyserem Wimem Wendersem, którego najnowszy film „Nie wracaj w te strony” wchodzi właśnie na ekrany kin