Ostatnio po Warszawie zaczął grasować w przebraniu gnoma-czarodzieja tiktoker @crawly_possessed.
Dziś religijne treści produkują algorytmy sztucznej inteligencji.
Zaczęło się dość niewinnie od ciekawych pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni przez sprytne konstrukcje antresoli i schowków.
Maskotki, także te wakacyjne, produkowane są masowo w Chinach, zwykle bez poszanowania praw autorskich właścicieli.
„Myślisz, że możesz znaleźć lepszą piosenkę na lato? Wątpię” – przekonuje portal amerykańskiego tygodnika „Time”, parafrazując pierwsze słowa irlandzkiego hitu.
Przeglądając ofertę letnich imprez, poza listą gwiazd warto sprawdzić, jakie ekologiczne starania podejmują organizatorzy.
Rozkwitła „cyfrowa turystyka” – odwiedzanie miejsc bez potrzeby fizycznej obecności.
Filmik przedstawia olbrzymią prasę hydrauliczną, która miażdży analogowe instrumenty i narzędzia, żeby sprasować je do rozmiaru iPada.
Filmik stał się wiralem, głos zabrały kobiety.
Klip i sama piosenka niespodziewanie dotarły daleko poza grupę docelową, czyli poddanych Kima.