Gwiazdy bez reklamy
Ostatnio modne jest wyceniane celebrytów wedle ich stawek za udział w reklamie. Komu to się opłaca? Chyba najmniej reklamodawcom.

Zła wiadomość dla celebrytów, którzy mieliby ochotę zarobić krocie na udziale w reklamie. Wyniki badań przeprowadzonych przez biznesowy serwis Internetowy Linkedin wykazują, że niemal 80 proc. respondentów nie dostrzega związku i wpływu między nabyciem produktu, a promowaniem go przez gwiazdę. 12 proc. deklaruje, że wręcz zniechęca ich to do zakupu.

Wątpliwości odnoszące się do skuteczności oddziaływania gwiazd na psychikę kupującego pojawiają się od dawna. Krzysztof Ibisz z posypanymi solą włosami , ukazujący się w spocie szamponu przeciwłupieżowego wywołał raczej rozbawienie niż chęć rozprawienia się z przykrą przypadłością.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną