Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Wystawy

Na fali

Recenzja wystawy: Paulina Ołowska, Czar Warszawy

Paulina Ołowska, Palimpsest, 2006 r. Paulina Ołowska, Palimpsest, 2006 r. Gertjan von Rooij / materiały prasowe
Artystka wciąga widzów w swój świat jak wir rzeczny.

Ubiegły rok to było pasmo sukcesów. Indywidualne wystawy w prestiżowych salach Kunst­halle w Bazylei i Stedelijk w Amsterdamie, obszerne artykuły o niej w czołowych pismach o sztuce. W stolicy mamy zatem ciąg dalszy. I prawdopodobnie kolejny sukces, jako że artystka wciąga widzów w swój świat jak wir rzeczny. Bo i w jej sztuce wszystko wiruje; zmieniają się środki wyrazu, motywy, punkty spojrzenia. Stała jest tylko świeżość spojrzenia. Tym razem na tytułową Warszawę, która i trwa, i się zmienia.

 

Paulina Ołowska, Czar Warszawy, Narodowa Galeria Zachęta w Warszawie, do 27 kwietnia

Polityka 10.2014 (2948) z dnia 04.03.2014; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Na fali"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Łomot, wrzaski i deskorolkowcy. Czasem pijani. Hałas może zrujnować życie

Hałas z plenerowych obiektów sportowych może zrujnować życie ludzi mieszkających obok. Sprawom sądowym, kończącym się likwidacją boiska czy skateparku, mogłaby zapobiec wcześniejsza analiza akustyczna planowanych inwestycji.

Agnieszka Kantaruk
23.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną