Przemysł plotki
„Świat karmi się plotką” – głosi motto jednego z serwisów o gwiazdach. Nawet jeśli nie cały, to media plotkarskie mają sporą siłę rażenia: strony z plotkami odwiedza co drugi internauta, czyli ok. 10 mln Polaków.

„Fakt” i „Super Express” zawsze przynoszą porcję plotek, w tym wiele materiałów sprzedawanych im przez paparazzich na wyłączność. „Fakt” każdego dnia jest kupowany przez 400 tys. ludzi, „Super Express” sprzedaje 170 tys. egz. Oba tabloidy mają swoje serwisy internetowe, które odwiedza prawie 3 mln osób. Magazyny „Viva!” i „Gala” (odpowiednio: 230 i 100 tys. czytelników) zamieszczają obowiązkową kronikę towarzyską, a „Show” i „Party” podbiły kioski zbiorem plotek i analiz showbiznesowej mody.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną