Sprawa firmy Avon: dlaczego na Facebooku korporacje przegrywają wizerunkowo?
Firma, która od lat prowadzi głośne kampanie społeczne na rzecz walki z rakiem piersi, sama zwalnia współpracowniczkę, gdy ta dowiaduje się o swojej o chorobie nowotworowej – to brzmi jak przykład z podręcznika komunikacji kryzysowej.
Opinia publiczna zawsze stanie po stronie chorej na raka kobiety, a nie wielkiej korporacji.
Tyler McRobert/StockSnap.io

Opinia publiczna zawsze stanie po stronie chorej na raka kobiety, a nie wielkiej korporacji.

Droga w sądzie pracy jest długa i kosztowna, a wynik niepewny. Jednym wpisem na Facebooku można wygrać i więcej, i szybciej. Tak zrobiła była współpracowniczka firmy kosmetycznej Avon. Bo opinia publiczna zawsze stanie po stronie chorej na raka kobiety, a nie wielkiej korporacji – niezależnie od tego, jaka jest prawda.

Firma, która od lat prowadzi głośne kampanie społeczne na rzecz Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną