Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Książki

Fragment książki "Billboard"

  


 

Abram Games ze wszystkich swoich prac najbardziej cenił tę z 1942 roku. Wzrok przykuwają postaci trzech żołnierzy przeszytych spiralą, która wydobywa się z otwartych ust. Potem oko rejestruje "Talk may kill", a w końcu resztę napisu "Your talk may kill your comrades".

 

 


 

Manuela Riva, Perrier, Szwajcaria 1990 r.

Kalambur angielsko-francuski. Reklama była wykorzystywana ponad dekadę. I funkcjonowała w... Szwajcarii.

 

  


 

Raymond Savignac, Aspro, Francja 1964 r. 

Natychmiastowa ulga nawet przy najsilniejszym bólu głowy. Raymond Savignac przekazuje to wszystko za pomocą pełnego ekspresji obrazu, jednego słowa i nazwy marki.

 

Reklama

Czytaj także

null
Społeczeństwo

Łomot, wrzaski i deskorolkowcy. Czasem pijani. Hałas może zrujnować życie

Hałas z plenerowych obiektów sportowych może zrujnować życie ludzi mieszkających obok. Sprawom sądowym, kończącym się likwidacją boiska czy skateparku, mogłaby zapobiec wcześniejsza analiza akustyczna planowanych inwestycji.

Agnieszka Kantaruk
23.04.2024
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną