Wojciech Kępczyński
-
Teatr
Recenzja spektaklu: „Wicked”, reż. Wojciech Kępczyński
Czwarty najdłużej grany musical na nowojorskim Broadwayu (od 2003 r.) i drugi w kategorii zysków jest adaptacją powieści Gregory’ego Maguire’a z 1995 r. („Wicked – Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu”), która to z kolei jest prequelem „Czarnoksiężnika z krainy Oz” L. Franka Bauma z 1900 r
15.04.2025 -
Teatr
Recenzja spektaklu: „We Will Rock You”, reż. Wojciech Kępczyński
Zrealizowany bez udziwnień, lecz jeśli dla gier słownych język polski jest środowiskiem idealnym, to dla piosenkowego rytmu bywa brutalny i pełen zasadzek.
25.04.2023 -
Teatr
Recenzja spektaklu: „Aida”, reż. Wojciech Kępczyński
Na spektaklu zabawa jest przednia, ale łatwo o nim zapomnieć wkrótce po wyjściu z teatru.
5.11.2019 -
Teatr
Recenzja spektaklu: „Once”, reż. Wojciech Kępczyński
Miłe teatralne doświadczenie.
10.07.2018 -
Teatr
Recenzja spektaklu: „Piloci”, reż. Wojciech Kępczyński
Zaczyna się od gry komputerowej, w której można się wcielić w pilota z czasów drugiej wojny światowej.
10.10.2017 -
Kultura
„Wiedźmin” i „Piloci” w wersjach musicalowych
Na deskach największych teatrów muzycznych w kraju wkrótce premiery dwóch polskich produkcji musicalowych: „Wiedźmina” i „Pilotów”. Tematyka różna, ale widowiskowość i poziom trudności podobne.
5.09.2017 -
Teatr
Recenzja spektaklu: „Mamma Mia!”, reż. Wojciech Kępczyński
Publika śpiewała, a nawet tańczyła razem z wykonawcami.
3.03.2015 -
Teatr
Recenzja spektaklu: "Deszczowa piosenka", reż. Wojciech Kępczyński
Reżyser Wojciech Kępczyński postawił na zgodność z oryginałem i nostalgię za czasami, gdy kino było czystą, beztroską rozrywką.
9.10.2012 -
Archiwum Polityki
Absurdalia
Rozmowa z Wojciechem Kępczyńskim, reżyserem, dyrektorem teatru Roma w Warszawie, o tym jak „Piotruś Pan” kłóci się z kodeksem pracy
16.06.2001 -
Archiwum Polityki
Ułani w wazonie
Od dawna wiedzieliśmy, iż bohaterem masowej wyobraźni jest Matejko z jego „Bitwą pod Grunwaldem”. Od niedawna dodatkowo wiemy, iż antybohaterem jest Uklański z jego „Nazistami”. Co zaś mieści się między tymi biegunami? Jakiej sztuki Polacy potrzebują?
30.12.2000