Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA osiągnęła w sierpniu najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych i była tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie tygodników opinii. Średnia sprzedaż naszego tytułu w tym czasie wyniosła 128 tys. egz. i była tylko nieznacznie niższa (1,9 proc.) w stosunku do wyniku z sierpnia 2013 r. Drugie miejsce w zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek” ze średnią sprzedażą 120 tys. egz. i przy dwucyfrowym spadku sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (12,6 proc.). Sprzedaż pozostałych tytułów z segmentu nie przekroczyła granicy 75 tys. egzemplarzy. Tygodnik „wSieci” sprzedawał średnio 75 tys. egz. (spadek w stosunku do sierpnia 2013 r. o 20,9 proc.), konkurujący z nim tygodnik „Do Rzeczy” – 61 tys. egz. (spadek aż o 26,6 proc.), „Wprost” – 60 tys. egz. (spadek o 2,1 proc.). POLITYKA jest także liderem sprzedaży za osiem miesięcy bieżącego roku (z wynikiem 122 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy). Na drugim w tym zestawieniu miejscu plasuje się „Newsweek” (121 tys. egz.), na trzecim „wSieci” (79 tys. egz.). Poza podium znalazły się „Wprost” (64 tys. egz.) i „Do Rzeczy” (63 tys. egz.).