Gry

Ekstremalne wrażenia

Recenzja gry: „NEO Scavenger”

materiały prasowe
Ekstremalny symulator przetrwania.

Gra wymyślona przez Daniela Fedora, byłego wieloletniego pracownika studia BioWare, to ekstremalny symulator przetrwania. Ekstremalnie brzydki (umowna grafika – jakby na podkreślenie, że najważniejsza jest treść), ekstremalnie złożony, ekstremalnie trudny i ekstremalnie uzależniający. Formalnie rzecz biorąc, „NEO Scavenger” jest turową grą RPG, w której eksplorujemy obcy świat, podzielony na mapie na sześciokątne pola. Protagonista właśnie się obudził z krionicznego snu po latach od upadku cywilizacji i próbuje przeżyć. To niełatwe, by nie rzec: niemożliwe. Grożą mu choroby, głód, wyziębienie, zmutowane zwierzęta, bandyci itd., itp. Gdy jednak czasami udaje się go utrzymać przy życiu ciut dłużej, satysfakcja jest olbrzymia. W końcu wszyscy umrzemy.

NEO Scavenger, Blue Bottle Games, GOG.com, Windows, OS X, Linux

Polityka 22.2015 (3011) z dnia 26.05.2015; Afisz. Premiery; s. 67
Oryginalny tytuł tekstu: "Ekstremalne wrażenia"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Agnieszka Graff i Elżbieta Korolczuk dla „Polityki”: Prawica nauczyła się grać w gender

Rozmowa z Agnieszką Graff i Elżbietą Korolczuk o kobietach, które na ulicach pokazują nowy feminizm, i mężczyznach zakażonych ultrakonserwatyzmem.

Katarzyna Czarnecka
01.12.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną