Cyfrowe Rewolucje – przewodnik po e-commerce
Projekt mBanku Cyfrowe Rewolucje od kilku lat wspiera małe i średnie firmy w rozpoczęciu i prowadzeniu działalności e-commerce. Kampania działa na zasadzie darmowego kompendium wiedzy o biznesie w sieci, które jest dostępne dla każdego użytkownika. Wystarczy wejść na stronę Cyfrowych Rewolucji i znaleźć interesujący nas obszar. Do wyboru mamy m.in.:
- merytoryczne treści, dotyczące działań w sektorze e-handlu;
- praktyczne porady firm, które odniosły sukces w branży e-commerce;
- wskazówki dla przedsiębiorców, którzy chcą przenieść firmę do środowiska online.
Projekt Cyfrowe Rewolucje podaje pomocną dłoń przedsiębiorcom, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w świecie e-commerce i muszą mierzyć się z licznymi trudnościami, jakie niesie ze sobą posiadanie firmy w sieci.
Stanowi również silne wsparcie dla użytkowników, pragnących rozwinąć, zmienić lub udoskonalić swój internetowy biznes tak, by przynosił wymierne korzyści i nie zginął w gąszczu konkurencji. Inicjatywa mBanku nie tylko pozwala użytkownikom zdobyć cenną wiedzę, ale też może ich uchronić przed podjęciem decyzji niekorzystnych dla prowadzonej działalności.
Cyfrowe Rewolucje wspierają przedsiębiorców w zakresie:
- obsługi klienta;
- prawa;
- logistyki;
- dokumentów;
- płatności;
- marketingu online.
Baza wiedzy Cyfrowych Rewolucji składa się m.in. z branżowych artykułów i webinarów, a także ukazuje inspirujące historie firm, które osiągnęły sukces online. Projekt umożliwia też skorzystanie z darmowego kursu e-sprzedaży.
Jakie są zalety Cyfrowych Rewolucji?
Główne filary Cyfrowych Rewolucji stanowią: edukacja oraz realna pomoc przedsiębiorcom, którzy zdecydowali się na e-transformację i działania biznesowe w sieci. Mogą oni dowiedzieć się m.in.:
- jak budować i rozwijać markę w Internecie;
- jak z sukcesem sprzedawać online;
- jak radzić sobie z formalnościami w branży e-commerce.
Projekt przedstawia również narzędzia i metody przydatne dla prowadzenia e-handlu. Dodatkowo oferuje udział w konkursie – można w nim wygrać nagrody pieniężne, a także wsparcie doświadczonych mentorów.
Trzeba podkreślić, że liczba firm, chcących przejść e-rewolucję z mBankiem rośnie z każdą kolejną edycją. W samym konkursie udział wzięło już 2 tys. firm. Nic dziwnego. Cyfrowe Rewolucje pomagają bowiem rozwinąć skrzydła w najważniejszych obszarach e-commerce. Ponadto dostarczają odpowiedzi na trudne pytania, z jakimi muszą się mierzyć przedsiębiorcy, którzy zaczynają swoją przygodę z biznesem online. Brzmi świetnie, prawda? Nie czekaj i dołącz do grona cyfrowych rewolucjonistów!
Bibliografia:
http://www.krs-online.com.pl/
Materiał przygotowany przez mBank Cyfrowe Rewolucje