Z życia sfer

Załatwianie klienta
W „Rzeczpospolitej” przeczytałem, że rząd zamierza podnieść zadowolenie klientów z usług państwowych urzędów.

W tym celu chce wydać aż 4,7 mln zł na przeszkolenie 3 tys. urzędników ze 100 urzędów. Mają się oni nauczyć obsługiwać klienta sprawnie i uprzejmie – tak aby ten nie odnosił wrażenia, że przychodząc do urzędu, przeszkadza w pracy.

Zdaniem części urzędników, podobne szkolenia powinni przechodzić także klienci, gdyż ich jakość z roku na rok się obniża. Wielu nie posiada elementarnej kultury i dlatego – jak pokazują badania – odwiedza urzędy wyłącznie po to, żeby coś załatwić.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną