Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

SUBSKRYBUJ
Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 24,99 zł!

Subskrybuj
Społeczeństwo

„Kochane, Przebadane!” – YES dla zdrowych piersi

Aleksandra Wiederek-Barańska Aleksandra Wiederek-Barańska mat. pr.
Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie Różowego Października, firma nie tylko zadba o swoje pracownice, ale włączy się także w promowanie samobadania piersi.
„Kochane, Przebadane!”mat. pr. „Kochane, Przebadane!”
.mat. pr. .

Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet i nadal najczęstsza przyczyna ich zgonu. Decydujące znaczenie w profilaktyce i zapobieganiu rozwojowi tego nowotworu ma jego wczesne wykrycie i diagnostyka.

Marka YES, aktywnie działająca na rzecz kobiet, dołącza do działań związanych z profilaktyką, diagnostyką i leczeniem nowotworów. Akcja Kochane, Przebadane! łączy propagowanie wiedzy i dobrych praktyk profilaktycznych, które mogą pomóc w szybkim rozpoznaniu choroby. Firma, którą w ogromnej większości tworzą kobiety, chce przypomnieć, że wystarczy regularna samokontrola, by mieć pewność, że jesteśmy zdrowe.

W ramach akcji marka YES przebada wszystkie chętne pracownice, a profesjonalna wizyta u lekarza, wraz z badaniem USG zakończy się podziękowaniem w postaci unikalnej koszulki z logo akcji Kochane, Przebadane!

Wspólnie z edukatorką ginekologiczną i onkologiczną, Agą Szuścik, marka przygotowała ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi. Tutorial krok po kroku, w spokojnym tempie, przeprowadza przez instruktaż, a badanie można wykonać w każdej chwili w zaciszu domowym. Film dostępny będzie od października na kanale YouTube marki YES.

Aga Szuścikmat. pr.Aga Szuścik

Do eksperckiego tutorialu będzie też kierować specjalny QR kod, który będzie dołączany do wszystkich październikowych zakupów w salonach YES oraz online na yes.pl. Zamówiona w październiku biżuteria zostanie zapakowana w dedykowaną akcji Kochane, Przebadane!, różową bibułkę. Również logo marki YES na cały październik przybierze różowe oblicze.

YES przypomina: kochajcie siebie same i wyrażajcie tę miłość badając się regularnie!

Kontakt dla mediów:

Marta Górecka

Menedżer ds. Marketingu

marta.gorecka@yes.pl

---

O Firmie:

YES – polska rodzinna firma jubilerska założona w 1981 roku przez Magdalenę i Michała Kwiatkiewiczów oraz Krzysztofa Madelskiego. Posiada blisko 200 salonów w całej Polsce oraz sklep internetowy YES.pl. Wyróżnia się kolekcjami projektowanymi przez najlepszych polskich projektantów, m.in. przez współpracujące z marką na stałe Magdę Dąbrowską i Kasię Bukowską. Ważnym elementem marki jest również Galeria YES – miejsce, które wspiera polskich twórców biżuterii, prezentuje i sprzedaje ich prace. Sama Magda Kwiatkiewicz to pasjonatka sztuki jubilerskiej – posiada największe w Polsce zbiory biżuterii z różnych stron świata.

Reklama

Czytaj także

null
Nauka

Kleszcz: pospolity, łąkowy, afrykański. Dlaczego nam grożą i jak się ich pozbyć

Wiktoria Romanek z Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego opowiada „Polityce” o tym, jak rozróżnić kleszcze, o Narodowym Kleszczobraniu oraz tym, co robić, gdy znajdziemy kleszcza wbitego w nasze ciało lub ciało naszego czworonożnego przyjaciela.

Maciej Jaźwiecki
16.06.2024
Reklama