Recenzja spektaklu: „Szklana menażeria”, reż. Jacek Poniedziałek

Rodzina i inne demony
Odcienie synowsko-matczynej miłości i nienawiści.
Grażyna Misiorowska i Sylwester Piechura w rolach matki i syna
Krzysztof Bieliński/materiały prasowe

Grażyna Misiorowska i Sylwester Piechura w rolach matki i syna

Jacek Poniedziałek, jeden z czołowych aktorów teatru Krzysztofa Warlikowskiego, w ostatnich latach jest równie znany jako tłumacz dramatów Tennessee Williamsa, ten, który przywrócił je polskim scenom. W ubiegłym sezonie Narodowy wystawił „Kotkę na gorącym blaszanym dachu” w jego przekładzie, Ateneum – „Tramwaj zwany pożądaniem”, teraz w Opolu sam sięgnął po „Szklaną menażerię”.

 

Tennessee Williams, Szklana menażeria, reż. Jacek Poniedziałek, Teatr im. Kochanowskiego w Opolu

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną