Recenzja wystawy: „Fala. Subiektywna historia polskiego Strit Artu”

Od anarchii do komercji
Jak na niepokorną córę sztuki to ekspozycja zaskakująco spokojna i wyważona.
Galeria Strit Artu 21 M-city, LotusF1 Team, Burn Yard Budapeszt
Muzeum Śląskie w Katowicach/FWS/materiały prasowe

Galeria Strit Artu 21 M-city, LotusF1 Team, Burn Yard Budapeszt

Dzieła na tej wystawie wybrano w może subiektywny, ale niezwykle kompetentny sposób, bo w role jej kuratorów wcielili się dwaj legendarni twórcy sztuki ulicy: M-city Waras i Sławek „Zbiok” Czajkowski. Zapewne chcąc uniknąć dodatkowych napięć w tym i tak bardzo obrażalskim środowisku, wrażliwym na punkcie etosu, zrezygnowali z opowieści o artystach, a skupili się na zjawiskach. (...)

 

Fala. Subiektywna historia polskiego Strit Artu, Muzeum Śląskie, Katowice, wystawa czynna do 27 lipca

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną