Ekspert ocenia, jak partie wypadają w internecie

PiS – 5, PO – 4, SLD – 3+
Rozmowa z dr. Sergiuszem Trzeciakiem, specjalistą od marketingu politycznego w Internecie, o wizerunku partii w sieci
Autor jest wykładowcą akademickim i konsultantem politycznym, prowadzi szkolenia z zakresu organizacji kampanii wyborczych. Napisał m.in. „Marketing polityczny w Internecie” oraz „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”
materiały prasowe

Autor jest wykładowcą akademickim i konsultantem politycznym, prowadzi szkolenia z zakresu organizacji kampanii wyborczych. Napisał m.in. „Marketing polityczny w Internecie” oraz „Kampania wyborcza. Strategia sukcesu”

Jakiej jakości towar www oferują wyborcom polskie partie?
Przeciętny. PO niedawno zmieniła swoją stronę internetową, jest zdecydowanie lepsza od poprzedniej, wyróżniają ją m.in. dynamiczne banery, wtyczki do popularnych portali społecznościowych. Ale nie uniknięto błędów. Ważne informacje znajdują się poniżej punktu fold, czyli pola, które widzimy bez przesuwania strony w dół, trudno znaleźć wyszukiwarkę, kontakt i newsletter są mało widoczne, intro zniechęca.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną