Recenzja gry: „Deus Ex: Rozłam ludzkości”

Cyborg na mieliźnie
Zbyt często trzeba brnąć przez nużące mielizny, gra notorycznie gubi tempo, w dodatku przedstawiona wizja dystopii jest uderzająco schematyczna i naiwna.
materiały prasowe

Kontynuacja gry „Deus Ex: Bunt ludzkości”. Jest rok 2029. Tężeje napięcie między ludźmi, którzy nie korzystają z mechaniczno-elektronicznych implantów, a cyborgami – osobnikami udoskonalonymi, których ortodoksi czystości rasowej coraz bardziej się boją. Za kulisami tej wielkiej sceny przemian cywilizacyjnych knują swe ogólnoświatowe spiski demiurgowie inżynierii społecznej.

Deus Ex: Rozłam ludzkości, Eidos Montreal, Cenega, PlayStation 4, Xbox One, Windows

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną