Modivo zaprasza do swojego świata, który łączy zakupy online z offline. Prezentuje modowo – techniczną rzeczywistość wypełnioną trendami oraz inspiracjami. Odważnie spogląda w przyszłość i zabiera nas w podróż, w której własny styl oraz wygoda dokonywania zakupów odgrywają kluczową rolę. Kampania mocno wnika w modę retro, nawiązując do estetyki eklektycznych lat 70. i 80. Marka stawia na najważniejsze trendy i podpowiada, na co warto zwrócić uwagę: m.in. współczesny romantyzm, pastelowe kolory i korporacyjny dress code w luźniejszej wersji. Modivo – sklep internetowy z modą daje dużą możliwość wyboru.
Emisja spotu telewizyjnego polskiego modowego e-commerce będzie dostępna w 8 krajach: w Polsce Rumunii, Bułgarii, Grecji, Czechach, Słowacji, Litwie oraz na Węgrzech. Marka zaprosiła światowe twarze – modelki kojarzone z największymi brandami: Off-White, Loewe, JW Anderson, Vivienne Westwood, L’Officiel, Harrods czy The Mannei. W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.