Rynek

Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybór

Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybór Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybór mat. pr.
Multibrandowy sklep online z modą Modivo w nowy sezon wchodzi z hasłem #TwójStylTwójWybór. To opowieść o nowatorskiej misji, jaką jest wymyślenie rynku mody na nowo.

Modivo zaprasza do swojego świata, który łączy zakupy online z offline. Prezentuje modowo – techniczną rzeczywistość wypełnioną trendami oraz inspiracjami. Odważnie spogląda w przyszłość i zabiera nas w podróż, w której własny styl oraz wygoda dokonywania zakupów odgrywają kluczową rolę. Kampania mocno wnika w modę retro, nawiązując do estetyki eklektycznych lat 70. i 80. Marka stawia na najważniejsze trendy i podpowiada, na co warto zwrócić uwagę: m.in. współczesny romantyzm, pastelowe kolory i korporacyjny dress code w luźniejszej wersji. Modivo – sklep internetowy z modą daje dużą możliwość wyboru.

Główna idea nowej kampanii nawiązuje do możliwości wyboru, podkreślania swojego stylu oraz niezwykle szerokiej oferty (100 tys. produktów od ponad 260 marek), odpowiadającej na indywidualne podejście do mody wszystkich Klientów. Modivo to platforma, która w każdym ze swoich kanałów pokazuje, że kocha modę i ułatwia zakupowe wybory. Spot potwierdza łatwość robienia zakupów, szybką oraz darmową dostawę i zwroty.
Hasło przewodnie kampanii znajduje odzwierciedlenie w realnych działaniach firmy. Multibrandowy sklep z modą online oferuje 100 tys. produktów od ponad 260 starannie wyselekcjonowanych marek w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS, Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi. Marka stawia na wielokanałowość swoich działań: intuicyjny interfejs strony, aplikację mobilną, autorski program lojalnościowy Modivo Fashion Club oraz innowacyjne sklepy stacjonarne. Ponadto buduje także całą platformę komunikacji w postaci dodatkowych powiadomień, które pozwolą na docieranie do Klientów ze spersonalizowaną informacją.
Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybórmat. pr.Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybór
„Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi Klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że „Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko Nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych Klientów” – komentuje Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.
Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybórmat. pr.Międzynarodowa kampania SS21 Modivo – Twój styl to Twój wybór

Emisja spotu telewizyjnego polskiego modowego e-commerce będzie dostępna w 8 krajach: w Polsce Rumunii, Bułgarii, Grecji, Czechach, Słowacji, Litwie oraz na Węgrzech. Marka zaprosiła światowe twarze – modelki kojarzone z największymi brandami: Off-White, Loewe, JW Anderson, Vivienne Westwood, L’Officiel, Harrods czy The Mannei. W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną trzydziesto i piętnasto sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i prestiżowych backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestylowych oraz premium. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na modivo.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Reklama

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Ludzie i style

Chorwacja – co zobaczyć w drodze nad morze?

Wakacje w Chorwacji kojarzymy przede wszystkim z plażowaniem, kuchnią i zabytkami. Słusznie, ale w głębi kraju czekają na nas prawdziwe skarby natury, które po prostu trzeba zobaczyć!

Prezentacja
21.04.2021
Reklama