Współczujemy maturzystom
Ze zrozumieniem dla maturzysty
Na podstawie artykułu z „Poradnika Psychologicznego” POLITYKI tegoroczni maturzyści mieli dowieść, że rozumieją, co czytają. Czy jednak zrozumieli testowe pytania?
Leszek Zych/Polityka

Niezmiernie nas ucieszyło, że artykuł Katarzyny Growiec z „Poradnika Psychologicznego JA MY ONI” o tym, jak rozmawiać, by z rozmowy coś sensownego wynikło, 4 maja 2011 r. w godzinach porannych został przeczytany przez 390 tys. młodych ludzi. To tekst wart lektury, bo interesujący, jasno napisany, a przede wszystkim poruszający niezwykle ważny problem rozumienia siebie wzajemnie. Gigantyczne audytorium, a jeśli choć mały procent tych przymusowych czytelników weźmie sobie wskazania zawarte w artykule do głów i serc, to naprawdę będzie to dla nich – na progu dorosłości – duża rzecz. Zwłaszcza że Polakom tak ciężko idzie dogadywanie się – od sfery politycznej poczynając, na międzyludzkich relacjach codziennych, w których tyle nieufności, wrogości i niezrozumienia, kończąc.

Uczyniono z artykułu (szatkując go na ponumerowane akapity) materiał, który maturzyści mieli przeczytać i – odpowiadając na pytania – dowieść, że zrozumieli to, co przeczytali.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną