Polska się pochwali
Prezydencja to znakomita okazja do reklamy kraju nadającego ton w Unii. Promocja Polski rozpocznie się w styczniu przyszłego roku, gdy w Brukseli ruszy warta ponad 4 mln zł kampania wizerunkowa, na którą MSZ dopiero co rozpisało przetarg.

Zwycięska agencja PR ma sprawić, by pracownicy instytucji unijnych, deputowani do Parlamentu Europejskiego, dziennikarze i analitycy brukselskich think tanków nabrali przekonania, że przewodnictwo w Unii obejmuje „kraj dobrze rozumiejący zadania prezydencji”. Podobne nadzieje nasi dyplomaci wiążą z zaproszeniem pół setki brukselskich korespondentów, którzy późną wiosną przyjadą do Polski na koszt MSZ. Zaproszeni, obok nadwiślańskiej nowoczesności, mają zachwycić się także krajobrazami i dostrzec atrakcje turystyczne.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną