Rosyjska Cerkiew sięga po nowoczesne metody propagandy i zamierza przeprowadzić kampanię reklamową, w której znane medialnie postaci będą popularyzowały religię i działalność Kościoła. Bohaterami akcji billboardowej „My Prawosławni” w Rosji, na Białorusi i Ukrainie zostaną m.in. bokser Mikołaj Wałujew oraz znana z konkursu Eurowizji grupa Buranowskie Babuszki. Jednak główną twarzą kampanii ma być hollywoodzki gwiazdor Tom Hanks, o którym wiadomo, że jest wiernym Greckiego Kościoła Prawosławnego. Jak poinformowali organizatorzy, akcja jest skierowana przede wszystkim do niewierzącej młodzieży, a przykład popularnych osób ma stać się inspiracją nawrócenia. Przygotowano również billboardy z wizerunkami rosyjskich klasyków – Puszkina, Gogola oraz marszałka Suworowa. Do nawrócenia na prawosławie zachęca także cytat z Jurija Gagarina: „Jeśli nie znalazłeś Boga na ziemi, nie zobaczysz Go także w kosmosie”.