Na swoich kanałach mają ponad 40 mln obserwujących użytkowników. Ich wpisy komentują Robert Lewandowski i Kylian Mbappe. Kluby i ligi piłkarskie szukają sposobów na nawiązanie z nimi współpracy, a posty na samym Instagramie są wyświetlane ponad miliard razy tygodniowo (tak, 1 000 000 000 razy). W morzu piłkarskich mediów społecznościowych nie ma obecnie większej ryby niż @433. Jak niewielkiej z początku firmie z Holandii udało się osiągnąć taki status?
Zaczęło się w 2012 r. od twitterowego konta @433NL, publikującego piłkarskie treści po holendersku i skupionego głównie na tamtejszej Eredivisie. Co jeszcze wydarzyło się w tym roku w świecie mediów społecznościowych? Otóż w kwietniu Mark Zuckerberg ruszył na spore zakupy, z których wrócił uboższy o około miliard dolarów, za to z prężnie rozwijającą się nową platformą w kieszeni – Instagramem.
Wyświetl ten post na Instagramie. Reklama